donderdag 13 juni 2013


Met het einde van mijn studie in zicht is er ruimte en tijd voor nieuwe dingen. Een ervan is naar mooie exposities toewerken met autonome kunst. Een mooi startpunt is de expositie georganiseerd door de kunstuitleen Terneuzen. Samen met alle beeldende docenten van Toonbeeld is er een expositie ingericht die de moeite waard is. Ik heb een serie van vier figuratieve werken in laten lijsten waarvan ik er twee ingeleverd heb voor de tentoonstelling.  Afgelopen zaterdag 8 juni tijdens de open dag van Toonbeeld was de opening door Jo Stanneveld, de directeur van ons instituut.  Ik ben blij  dat ik deel uit maak van deze mooie tentoonstellig met de volgende werken;

http://www.terneuzen.nl/content.jsp?objectid=gured3:162879


 
Aphorismen, 2012
Acryl op doek
80x 100 cm

 
Ryoan-ji, 2012
Acryl op doek
80x 100 cm

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage