zondag 2 juni 2013

Scriptie Beroepsvoorbereiding

September 2012 ben ik gestart met mijn onderzoek en eindstage voor mijn scriptie wat betreft beroepsvoorbereiding.  Tijdens mijn stage periode op het Zeldenrust college te Terneuzen heb ik de volgende stelling onderzocht en verwerkt in mijn eindscriptie voor beroepsvoorbereiding.

"Ervaringgericht onderwijs is een voorwaarde voor het vak CKV."

Ik had twee groepen Havo 4 die ik op didactisch en pedagogisch vlak verschillend benaderd heb aan de hand van een lessenreeks over kunst in de openbare ruimte met als sub thema "De facade2012" die tentijde van mijn onderzoek te zien was in de binnenstad van Middelburg.
De conclusie van mijn onderzoek staat beschreven in mijn scriptie die beoordeeld is vanuit didactisch en pedagogisch perspectief met twee maal een 8 , ook mijn stagebeoordeling  kreeg dezelfde waardering, een 8. Door eerder verkregen vrijstelling kon ik beroepsvoorbereiding al afronden in december 2012.  De titel van mijn eindscriptie is ;

"Van voorwaarde tot meerwaarde in het CKV"






0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage