dinsdag 14 oktober 2014

Expositiemoment Zeeuws Museum

 
In het voorjaar van 2014 maakte ik kennis met Veronica Frenks en haar man Ton bij het ophalen van een leskist over Rene Magritte. Veronica  was aan teksten van het boek Zeeland 40-45 aan het werken toen ik vertelde over het kunstwerk "Brieven naar" wat ik maakte voor de Expositie in Hengstdijk . Fragmenten uit de brieven waarvan eerder in deze blog uitgebreider verteld zijn door Veronica gebruikt in haar boek. Op 23 oktober wordt het boek gepresenteerd in het Zeeuws Museum  georganiseerd door haar uitgever W Books. http://wbooks.com/
 
Voor deze gelegenheid zal het kunstwerk "Brieven naar" aanwezig zijn in het Zeeuws museum tijdens de presentatie van het boek van Veronica Frenks. Bijzonder genoeg voor mij om dit te vermelden op mijn blog!
 
 
 

foto; Veronica Frenks tijdens de presentatie van haar boek in het
Zeeuws Museum op 23 oktober 2014.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage