dinsdag 14 oktober 2014

Atelier Achterweg

Sinds April 2014 is mijn eigen atelier een feit. Ik had het al opgegeven  dat de ruimte die vrijgekomen was werkelijk mijn ruimte zou worden. Maar na een telefoontje en een bezoekje en wat onderhandelingen is het dan toch waarheid geworden. Twee grote werktafels , wat opbergrekken en wat schilderwerk  en  ik kon erin!

 
Inmiddels zijn er al diverse maanden verstreken, en is er al veel werk verzet. In oktober ben ik begonnen met het geven van een Eigen kinderatelier. De kleine groep kan en mag nog groeien. Het gaf me een goed gevoel om mijn ideen over te kunnen brengen op de kinderen en dit in mijn eigen ruimte te mogen doen. De eerste resultaten waren dan ook goed. De les ging over Picasso , de roze periode en de blauwe periode. Het portret en tonen van kleur.
 
Naast deze blog is er ook een facebook site van Atelier Achterweg gestart, waar alle activiteiten van het Atelier op worden gezet. https://www.facebook.com/atelierachterweg
 
 12 jaar

11 jaar


 9 jaar

 12 jaar



Ook is er in mijn ruimte een samenwerking ontstaan waarbij een aantal kunstenaars samen modeltekenen.  De eerste avond was gelijk een mooie avond. Een prima model en de concentratie was bij allen aanwezig. Na afloop nog wat foto's genomen met Breitner als inspiratie , de toon is gezet!  De foto's zijn bewerkt met photoshop.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage