maandag 7 juni 2010

uurgedachten


Film "uurgedachten" 4DV

link naar you tube;


In 2007 heb ik een reis gemaakt door Japan met dansdocente en choreografe Anita Bekers . Het doel van onze reis was inspiratie opdoen voor het thema van de dansvoorstelling "Het land van de rijzende zon" uitgevoerd door 200 leerlingen van diverse dansgroepen van Stchting Welzijn West Zeeuws Vlaanderen.
Na terugkomst hebben we samen vormgegeven aan de voorstelling, waarbij ik het decor geschilderd heb en diverse kostuums heb ontworpen, waaronder degene die te zien zijn in mijn uurgedachtenfilm. Bij het maken van deze film heb ik een aantal korte fragmenten gebruikt van de dvd gemaakt door http://www.cinelux.nl/, waarvan hier vermelding . Dit was nodig om mijn uurgedachten vorm te geven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage